אחזקה וניהול מבנים

חברות אחזקה וניהול מבנים

אם אתם גרים בבניין מגורים סביר להניח שכבר נתקלתם לא פעם במושג חברת אחזקה וניהול מבנים. האנשים המנקים את הבניין שלכם, השומר בלובי הכניסה לבניין כלשהו שביקרתם בו, אנשים המטפלים בגינה ואפילו אנשי המקצוע המגיעים לבדוק את המעלית בבניין אחת לכמה חודשים אלו אנשי מקצוע המגיעים מטעם חברת ניהול ואחזקת מבנים, המספקת שירותי ניהול ותחזוקה למבנים מכל הסוגים: החל מבנייני מגורים, דרך מבנים מסחריים, בנייני משרדים ועוד.

כיצד חברת אחזקה וניהול מבנים נותנת לכם שקט?

יש 2 אפשרויות לתחזוקת בניין באופן שוטף: ועד הבית דואג להזמין את אנשי המקצוע בעצמו, לוודא שהם עושים את העבודה באופן שוטף, מנהל את המשא ומתן מול הארגונים השונים (חברות כוח אדם חיצוניות או אנשים פרטיים אותם הוא מזמן לעבודה) ומתנהל מול כל גוף בנפרד (ניקיון, גינון, חשמל, אינסטלציה, מזגנים, מעלית וכו'). האפשרות שהניה היא התנהלות מול חברת אחזקה וניהול מבנים שתחסוך לכם הרבה כאב ראש, כאב והתעסקויות שונות. החברה כבר מעסיקה ואף משתפת פעולה עם מגוון רחב של עובדים בתחומי התמחות שונים. החברה תשמח עובדים ואנשי מקצוע מטעמה לעבודה השוטפת, לטיפול בתקלות, לתיקונים, לשיפוץ ליקויים, להחלפות חלקים, לביקורות תקופתיות ועוד.

אחזקה וניהול מבנים

חסכו כאב ראש ומריבות עם הדיירים:

מעבר לחיסכון בזמן זה עשוי לחסוך לכם הרבה מאוד כאב ראש. לא כל הדיירים יסכימו על אותה משפחה שתנהל את ועד והבית. כמו כן לאורך הזמן יקומו מתנגדים לוועד הבית הקיים או כאלה שאינם מרוצים מהתחזוקה השוטפת של הבניין וההתנהלות של הוועד. כאמור העברת הטיפול בתחזוקה של הבניין תאפשר לדיירים לפנות אל החברה עם טענות ומענות שונות לשיפור השירות. כמו כן לקבל שירות מקצועי וטוב יותר עם כל העובדים הנדרשים לתחזוקת הבניין במקום אחד. כך ניתן לחסוך את הוויכוחים והמריבות בין הדיירים ולנחות בנחת בבניין כאשר חברה חיצונית ניטרלית תטפל בנושא התחזוקה שלו.

טיפול מהיר יותר בתקלות:

יתרון נוסף להעברת תחזוקת הבניין לחברה חיצונית היא שאותה חברה מספקת מענה מהיר לדיירים + אב בית שיעבור לבדוק את התשתיות בבניין לעתים קרובות. כאשר תאותר תקלה או שהדיירים ידווחו על אחת כזו מיד החברה תשלח איש מקצוע מוסמך מטעמה לטיפול בתקלה.

תוכן

נושאים באתר