הלוואה חוץ בנקאיות למוגבלים

הלוואה

הלוואה היא סוג של מכשיר חוב, המוצע על ידי מלווה ללווה בהסכמה כי על הלווה להחזיר את סכום ההלוואה או בסכום חד פעמי או בתשלומים עם ריבית לאורך זמן. במילים אחרות, הלוואה היא בעצם מכירה בתשלומים של כסף.

סוגים שונים של הלוואות כוללים:

  • הלוואות לכל מטרה: אלו ידועות יותר בשם הלוואות אישיות ויכולות לכסות כל הוצאה שתהיה לך. הדרישות לקבלת הלוואה מסוג זה אינן מחמירות במיוחד וקל יחסית לקבל אישור לכך
  • הלוואות חוץ בנקאיות: אלו ידועות גם בשם 'מוצרים פיננסיים חלופיים' ואין צורך בבדיקת בנק או בדיקת אשראי.
  • הלוואות למוגבלים בבנק – הלוואת על ידי גופים חוץ בנקאיים עבור לקוחות בעלי חשבון בנק מוגבל.

הלוואה חוץ בנקאיות למוגבלים

ישנם סוגים רבים של הלוואות הקיימות למגוון מטרות. אלו כוללים:

הלוואות לכל מטרה, הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק, הלוואות לעסקים והלוואות סטודנטים.

הלוואות

ישנן אפשרויות רבות להלוואות עבור אנשים שזקוקים להלוואה. לדוגמה, ישנן הלוואות לכל מטרה, שהן הלוואות לא מובטחות לאנשים עם דירוג אשראי טוב ובעלי חשבונות בנק מוגבלים. הלוואות למוגבלים בחשבון הבנק יכולות להיות הלוואות אישיות או עסקיות. ההבדל הוא שהאחרון משמש לעתים קרובות יותר על ידי סטודנטים ובעלי עסקים קטנים לרכישת מוצרי הון.

  • הלוואה מסוג זה היא חוץ בנקאית במהותה ולכן ניתן לקבל אותה עם פחות תיעוד מאשר הלוואה בנקאית. החיסרון של הלוואה מסוג זה הוא שלא תהיה לה גמישות רבה בקביעת תנאי ההחזר. חלק מהלוואות לכל מטרה מגבילות את התדירות שבה תוכל להחזיר את ההלוואה עד שתחזיר את כל היתרה, בעוד שאחרות יאפשרו גמישות רבה יותר בתדירות ההחזר – חודשית או אפילו שבועית.
  • הלוואות חוץ בנקאיות שונות מהלוואות בנקאיות בכך שאינן מוחזרות לבנק, אלא למי שמלווה לך את הכסף. יש להם קריטריונים גמישים יותר ועשויים להיות אופציה טובה יותר עבור אלה שהיו לקוחות בנקאיים ולא חושבים שהם עשויים להיות זכאים בכל מקרה.
  • הלוואות לכל מטרה נקראות גם הלוואות אישיות לא מובטחות. הלוואות מסוג זה יכולות לשמש לכל מטרה – בדרך כלל ללא צורך בבדיקת אשראי ובריבית נמוכה יותר מאשר כרטיס אשראי.
  • הלוואות סטודנטים.
  • הלוואות למוגבלים בחשבון.

לסיכום

הלוואות יכולות לבוא בהרבה צורות וישנן דרכים רבות לקבל הלוואה. ייתכן שיש לך הלוואה בנקאית מסורתית, או שאתה יכול להגיש בקשה להלוואה לכל מטרה שאינה קשורה לשום סוג מסוים של עסק. הלוואות חוץ בנקאיות הן חלופה אם אין לך ציון אשראי טוב או אסמכתאות קודמות.

ישנן גם הלוואות המיועדות במיוחד לסטודנטים והלוואות לאנשים שאינם זכאים להלוואות בנקאיות מסורתיות.

לקריאה נוספת אפשר לקרוא באתר הלוואות למוגבלים BC

תוכן

נושאים באתר